Visita guiada a l’exposició “Sentir a la sureda”

/
La pela del suro es pot realitzar durant els mesos d’estiu quan l’arbre reuneix les condicions optimes segons la meteorologia. / La saca del corcho solo se puede realizar durante los meses de verano cuando el árbol reúne las condiciones óptimas según la meteorología.

Aquest diumenge dia 27 de juny vine a gaudir de la visita guiada que ens farà la fotògraf Michele Curel sobre la seva exposició “Sentir al sureda. Fotografies de Michele Curel”.
És una activitat gratuïta apte per a tots els públics.
A les 12.00 h al Museu del Suro de Catalunya.