Visita comentada a l’exposició Esquenes de Rosa Aguiló

Aquest dissabte dia 11 de juny a les 18.30h l’artista Rosa Aguiló realitzarà una visita comentada a la seva exposició Esquenes del Museu del Suro de Catalunya. Mostra d’art que es pot veure a la sala d’exposicions temporals fins al 24 de juliol de 2022.

Rosa Aguiló, nascuda  a Palafrugell, llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona és professora de dibuix i color a l’Escola d’art i superior de disseny d’Olot des del 1989. Al llarg de la seva trajectòria ha realitzat regularment exposicions individuals i col·lectives, d’obra pictòrica i instal·lacions a Catalunya i a l’estranger. La seva obra forma part de la col·lecció permanent de pintura de la Fundació Vila Casas que s’exposa a Can Framis de Barcelona, del Fons d’art de Girona – Museu d’Història de la Ciutat- del Fons d’art de l’Ajuntament de Palafrugell i del Fons d’art Arteca – Biblioteca de Palafrugell.

Amb un característic estil conceptual de minimalisme plàstic amb formes simples, el seu treball a través de colors dolços expressa i provoca emocions apropant-se a qui observa i fent que imagini, creant emocions. Com ella mateixa afirma ha rebut la influència d’artistes com Alberto Giacometti, Mark Rothko, Cy Twombly, Alexander Calder, Joan Miró, Francisco de Goya, Cristina Iglesias, Isidre Nonell, Pere Noguera, Joan Foncuberta,  Anish Kapoor, Jaume Plensa, Quino, Tim Burton.

En aquesta ocasió exposa més de 30 obres de tècnica mixta, de la sèrie Esquenes, amb una solemne instal·lació central anomenada Vertebres i un audiovisual que acompanya la mostra realitzat per Ideasonora.

Dissabte 11 de juny, a les 18.30h.
Visita comentada amb l’artista i comissària de l’exposició Esquenes, Rosa Aguiló.
– Activitat gratuïta
– Apte per a tots els públics
– Cal reserva prèvia al 972307825 o info@museudelsuro.cat