Ruta dels Ibers a Palafrugell

El dissabte 5 i diumenge 6 d’octubre de 2019 es va celebrar, amb un gran èxit de públic, el 19è Cap de Setmana Ibèric que organitza la Ruta dels Ibers. Com cada any s’escull un tema específic del món ibèric entorn del qual es dissenyen les activitats. Per a la present edició es va triar “La casa”, amb activitats gratuïtes als principals jaciments ibèrics de Catalunya amb reconstruccions històriques, tallers d’experimentació, visites guiades i teatralitzades, exposicions, tasts de menjar i beguda ibèrica.
Enguany és el tercer any que el poblat ibèric de Sant Sebastià de la Guarda a Llafranc participa. En aquesta ocasió amb una visita teatralitzada, diversos tallers i tastets ibers. L’activitat s’organitza conjuntament amb el Museu d’Arqueologia d’Ullastret i amb el Museu de la Pesca de Palamòs. Una doble visita primer al jaciment de la platja de Castell de Palamós i al poblat de Sant Sebastià de la Guarda a Llafranc on es va reviure una recreació històrica, es va participar en un taller de ceràmica, un de tovot i finalment un petit tastet de menjar i beguda íbera.