Comunicació

Lectura Teatralitzada “El Pas de les hores”

El dia 7 de març, a les 19 hores, un grup d’actors procedents de diferent grups de teatre de Palafrugell, faran una lectura teatralitzada sobre la novel·la inèdita El pas de les hores, de Maria Engràcia Ferrer.

El projecte està dirigit per Sandra Bisbe, amb una llarga experiència de treball sobre el món de les dones en la indústria surera. Per a la lectura ha aconseguit mobilitzar actors i actrius dels grups teatrals palafrugellencs Àgora Teatre, Babel Teatre, Dom Teatre, Cia. Cefeida i Q-Art i també la col·laboració d’alumnes de l’Escola de Música Rita Ferrer.

Aquest acte es fa en el marc del Dia de la Dona Treballadora, en reivindicació del feminisme i de la lluita de la dona per la igualtat.