Inauguració de l’exposició “Sentir la sureda. Fotografies de Michele Curel”

/
Una cop feta la pela al bosc, el suro es posa en camions per portar-lo al comprador més proper que el pesa i selecciona per qualitats. El suro millor pagat és el que s’utilitza per a la fabricació de taps de vi. / Una vez sacado el corcho en el bosque es puesto en camiones para llevado al comprador más cercano para ser pesado y seleccionado en diferentes calidades. El corcho mejor pagado se utiliza para la fabricación de tapones de vino.

Josep Piferrer Puig, alcalde de l’Ajuntament de Palafrugell i president de la F.P. Museu del Suro de Palafrugell

Es complau a convidar-vos a la inauguració de l’exposició “Sentir la sureda. Fotografies de Michele Curel” que tindrà lloc el proper dissabte 8 de maig, a les 19.00 h, a l’auditori del Museu del Suro.

Hi intervindran Michele Curel, fotògrafa; i Laura Terré, comissària. Es projectarà l’audiovisual “Sentir la sureda” de Michele Curel amb guió, edició i disseny sonor de José Bautista (Kansei Sound).

Places limitades. Cal inscripció prèvia al 972307825.
És obligatori l’ús de mascareta i seguir les mesures de seguretat indicades.

Nota: L’exposició romandrà oberta fins a l’1 d’agost de 2021.