Inauguració de l’exposició de la nevada del 2010

Josep Piferrer Puig, alcalde de l’Ajuntament de Palafrugell i President de la F.P. Museu del Suro de Palafrugel.

Es complau a convidar-vos a la inauguració de l’exposició “La Nevada del 8 de març de 2010. Un episodi excepcional”, que tindrà lloc el diumenge, 9 de febrer, a les 12.00 h, a l’Espai Manufactures d’exposicions temporals del Museu del Suro.

Es tracta d’un recull de fotografies il·lustratives d’aquells dies que servirà per reflexionar sobre el canvi climàtic i la meteorologia a través de diverses activitats que tindran lloc durant els mesos de febrer i març a Palafrugell.

Hi intervindrà el sr. Josep Piferrer, alcalde de Palafrugell; el sr. Sergi Sabrià, alcalde a l’any 2010; el sr. Marc Heras, regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament de Palafrugell i Xavier Vilà, regidor de Serveis Municipals a l’any 2010. Palafrugell, febrer de 2020.

Nota: L’exposició romandrà oberta fins al 15 de març de 2020.