UN NADAL DE MUSEU: Joc de pistes encadenades per fer en família!!

6 de desembre de 2019

Aquest Nadal, hem preparat una aventura molt especial per tu!

Del 6 de desembre del 2019 al 7 de gener del 2020 en l’horari habitual del Museu

Arriba una nova edició de Nadal al Museu. Aquest any els 26 museus de la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona s’uneixen de nou sota el lema “Aquest Nadal, hem preparat una aventura molt especial per tu!” per motivar les visites de públic familiar durant les festes nadalenques. Enguany els nens i nenes tindran el repte de descobrir les pistes que un nou visitant vingut de l’espai ha deixat preparades als museus. A través del joc de pistes encadenades els més petits podran aprendre del patrimoni cultural del museu de forma divertida, amena i inclusiva. I si venen durant les festes nadalenques, els obsequiarem amb un llibre d’activitats amb lectura fàcil per fer a casa!

• Activitat gratuïta inclosa en el preu de l’entrada.