Activitats

PASSEJADA COMENTADA AL CEMENTIRI DELS MOROS, L’ESTACIÓ DEL CARRILET A TORRENT I EL LLENTISCLE MIL·LENARI

12 d'octubre de 2019

JORNADES EUROPEES DE PATRIMONI
Obrim les portes al Patrimoni Cultural

Un any més, l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural impulsa les Jornades Europees de Patrimoni (JEP), una iniciativa del Consell d’Europa i la Comissió Europea que se celebra ininterrompudament a Catalunya des del 1991 i que és considerada com l’activitat participativa més important d’Europa en relació al patrimoni cultural. Aquest projecte compta amb la col·laboració de la Federació de Municipis Catalunya, de l’Associació Catalana de Municipis i de l’Institut Ramon Muntaner i en l’edició d’enguany incorpora com a nous col·laboradors, l’Associació Capital de la Cultura Catalana i Catalonia Sacra. Les JEP2019 se celebren a Europa durant un cap de setmana entre setembre i octubre. L’edició a Catalunya se celebrarà els dies 11, 12 i 13 d’octubre.

Des del Museu del Suro de Palafrugell ens afegim amb les següents propostes:

Dissabte 12 d’octubre a les 10.00 h
Ruta circular pels tres espais amb les explicacions d’un arqueòleg en motiu de les Jornades Europees de Patrimoni.
• Lloc de trobada a l’espai firal de Palafrugell ( 41.909969, 3.166836 ) per anar junts cap al Cementiri dels Moros.
• Cal reserva prèvia al 972307825. Activitat gratuïta apte per a tots els públics.

Dissabte 12 d’octubre de 10.00 a 14.00 h.
Jornada de Portes Obertes a la Torre de Guaita de Sant Sebastià de la Guarda (Llafranc).

Dissabte 12 d’octubre d’11.00 a 13.00 h.
Jornada de Portes Obertes al Dipòsit d’Aigua Modernista de Can Mario.

Dissabte 12 i diumenge 13 d’octubre de 10.00 a 14.00 h.
Jornada de Portes Obertes al Museu del Suro de Palafrugell.

Durant els tres dies de les JEP
Concurs Instagram: Fés fotografies dels diferents espais oberts al públic i penja-les a l’instagram amb #patrimonisurer i @MuseudelSuro. Entre totes les fotografies sortejarem una capsa regal d’experiències “Fent País”.