Edcamp “Museus i accessibilitat universal. Educació, equitat i accés.”

Us convidem a participar en l’Edcamp “Museus i accessibilitat” que es durà a terme el proper dissabte 19 de febrer de 9.30 a 12.30 h en format online a través de videoconferències simultànies.

Per esdevenir espais democratitzadors i inclusius els museus han de disposar d’un pla d’accessibilitat, d’un instrument que identifiqui i planifiqui les actuacions que cal dur a terme perquè s’assoleixin les condicions d’accessibilitat establertes per la llei (Llei 13/2014 d’accessibilitat i Codi d’accessibilitat de Catalunya-gener 2020).

Per a provocar el canvi d’aquesta nova consciència, volem celebrar aquest Edcamp Online de Museus i Accessibilitat amb totes vosaltres.

És l’hora de treballar juntes, aprendre, valorar i proposar nous enfocaments. És l’hora que els museus siguin realment espais inclusius i divulgadors sense cap excepció.

La proposta de temes de conversa es realitzarà previ a l’Edcamp. Fins al 16 de febrer podeu accedir al padlet  i suggerir què voleu compartir com a tema de conversa. L’equip organitzador de l’Edcamp Museus i Accessibilitat organitzarà aquests temes per crear el mapa de sessions amb els enllaços a les videoconferències per tal de compartir-ho amb vosaltres abans del 17 de febrer.

Per a més informació, poder-vos inscriure o accedir al padlet i fer suggeriments, cliqueu en aquest enllaç.

Animeu-vos i inscriviu-vos. Us esperem el dissabte 19 de febrer!

Aquest Edcamp està impulsat per l’equip organitzador compost per membres dels següents museus i entitats:
Museu de l’Empordà
Museu del Ferrocarril de Catalunya