Del Museu del Suro… què en penses? Què en vols?

Amb l’objectiu de veure el Museu a través d’una mirada externa s’ha posat en marxa un procés participatiu que, a través d’una enquesta anomenada Del Museu del Suro… què en penses? Què en vols?, vol copsar la visió del museu que té la ciutadania, per tal d’orientar adequadament el seu futur.

Aquest procés permetrà recollir, entre els mesos de desembre i gener, totes les propostes. Una vegada acabat el termini, s’analitzaran i es retornaran les conclusions.

El Museu del Suro és una institució creada amb la voluntat de donar sortida a moltes necessitats culturals i educatives de Palafrugell. A més de l’exposició permanent sobre el món del suro i un important centre de documentació, té un gran espai per exposicions temporals, un espai de tallers i un auditori molt ben equipat que permet acollir unes 100 persones per tota mena d’actes. Desenvolupa molta activitat adreçada a mainada, joves, famílies, a persones amb tota mena d’inquietuds… Però realment és una institució coneguda i usada? Tothom s’imagina de quina manera li pot ser més útil?

Com participar?

Entra en aquest enllaç i deixa’ns la teva visió del Museu del Suro.