Conferència “La sureda: un bosc somiat” a càrrec de Josep Gordi i Serrat

Aquest dissabte 19 de juny, a les 19.00 h, us convidem a assistir

“La sureda, un bosc somiat” és, com a complement a l’exposició “Sentir la sureda” de Michele Curel un recorregut per la paraula d’arquitectes, geògrafs, artistes i poetes que fan referència a la sureda i, a la vegada, una invitació a passejar per aquest bosc amb una mirada més ample, plena de matisos, de colors, de textures, d’històries…en definitiva a viure’l des dels sentits, el cor i l’ànima, és a dir, d’una forma integral

Josep Gordi (Mollet del Vallès, 1959) és professor de Geografia a la Universitat de Girona des de 1990 i un enamorat dels arbres, els boscos i els paisatges. Sobre aquestes temàtiques ha publicat nombrosos articles i llibres. En l’àmbit de les relacions societat-bosc destaquen els següents llibres: Boscos i brolles del Vallès, publicat el 1984; Passejades pels boscos de Catalunya, publicat l’any 2000; Els boscos, publicat el 2005, que fa referència als boscos de les terres gironines; L’evolució del paisatge forestal a les terres gironines a la segona meitat del segle XX, publicat el 2009, i Els arbres mediterranis. Un recorregut pels seus valors culturals i espirituals, publicat el 2011.