Conferència “Els reptes actuals de la gestió de les suredes”

/
La pela del suro es pot realitzar durant els mesos d’estiu quan l’arbre reuneix les condicions optimes segons la meteorologia. / La saca del corcho solo se puede realizar durante los meses de verano cuando el árbol reúne las condiciones óptimas según la meteorología.

Dins el cicle de conferències de l’exposició “Sentir la Sureda” aquest dissabte dia 5 de juny, a les 19 hores, tindrà lloc la conferència “Els reptes actuals de la gestió de les suredes” a càrrec de Sandra Torras i Noguer (enginyera de forests i tècnica de l’Associació de Gestors Forestals de les Gavarres) i Josep Maria Tusell i Armengol (enginyer de forests i responsable tècnic del Consorci Forestal de Catalunya). Amb el títol “Els reptes actuals de la gestió de les suredes”.
Cal reserva prèvia (972307825/info@museudelsuro.cat).