Cicle de conferències de l’exposició “Sentir la sureda”

Cicle de conferències entorn de l’exposició “Sentir la Sureda” de Michele Curel.

· Dissabte, dia 22 de maig. A les 19 hores. Martí Boada i Juncà (geògraf, naturalista i doctor en ciències ambientals): “Una visió socio-ambiental del paisatge surer”.

· Dissabte, dia 5 de juny. A les 19 hores. Sandra Torras i Noguer (enginyera de forests i tècnica de l’Associació de Gestors Forestals de les Gavarres) i Josep Maria Tusell i Armengol (enginyer de forests i responsable tècnic del Consorci Forestal de Catalunya): “Els reptes actuals de la gestió de les suredes”.

· Dissabte, dia 19 de juny. A les 19 hores. Josep Gordi i Serrat (doctor en Geografia): “La sureda: un bosc somiat”

Visites comentades a l’exposició “Sentir la sureda” a càrrec de l’autora, Michel Curel.

• Diumenge, dia 23 de maig, a les 12 hores.
• Diumenge, dia 27 de juny , a les 12 hores.
• Diumenge, dia 25 de juliol, a les 12 hores.