Cap de setmana intens al Museu

Gaudeix d’un cap de setmana diferent al Museu del Suro. Et proposem totes aquestes activitats:

Divendres 8 de novembre
JORNADA DE PORTES OBERTES AL MUSEU DEL SURO
De 10.00 a 13.00 h i de 16.00 a 19.00 h, en motiu de la Setmana de la Ciència i el Dia de l’Enoturisme.
Del 8 al 17 de novembre se celebra a Catalunya la 24a Setmana de la Ciència. Les persones que acreditin que han participat a dues o més activitats de la Setmana de la Ciència d’enguany participaran en un sorteig de diferents obsequis. Participa al concurs d’Instagram de la 24a Setmana de la Ciència 2019. Participa al “Cluedo en viu” i penja les teves fotografies a l’instagram. Entraràs al sorteig d’una impressora fotogràfica sprocket d’HP.

Dissabte 9 de novembre
JORNADA DE PORTES OBERTES AL MUSEU DEL SURO
De 10.00 a 14.00 h i de 17.00 a 20.00 h, en motiu de la Setmana de la Ciència i de la Setmana del Turisme Industrial.
Del 2 al 10 de novembre La Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC) organitza enguany la 4a edició de la Setmana del Turisme Industrial, sota el lema “Descobreix com es fan les coses”. Es tracta d’una una oportunitat molt especial per a descobrir el més interessant del nostre patrimoni industrial d’una manera diferent.

Dissabte 9 de novembre a les 17.00 h
MISTERI A CAN MARIO
Cluedo en viu al recinte fabril de Miquel, Vincke & Meyer.
Un nou misteri amenaça la tranquil·litat del Museu del Suro. Ens ajudes a resoldre’l?
Endinsa’t en la ciència i en la història, resoldrem el misteriós cas, tot trepitjant els diferents espais que formaven part de la majestuosa fàbrica de suro “Miquel, Vincke & Meyer”. Parla amb els sospitosos mentre prens una copa de vi DO Empordà i troba pistes a la Torre Dipòsit d’Aigua Modernista, als antics forns d’aglomerat o a la casa senyorial de Cal Ganxó. T’atreveixes?
Activitat organitzada per El Gremio de la Càbala i emmarcada a la 24a Setmana de la Ciència, al Dia de l’Enoturisme, la Setmana del Turisme Industrial i al Som Cultura de la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona.
Activitat gratuïta.
Edat recomanada a partir de 8 anys.
Cal reserva prèvia al 972307825

Del 8 al 10 de novembre
CONCURS DE FOTOGRAFIA I VÍDEO
La Asociación de Museos del Vino de España organitza un concurs de fotografia i vídeo en motiu del Dia Europeu de l’Enoturisme. El concurs té com a finalitat premiar a qui faci la millor fotografia o vídeo i la comparteixi a través de twitter o instagram amb el hashtag #enoturismoAMVE19 i anomenant o etiquetant a @museosdelvino. El premi consistirà en una entrada gratuïta per a dues persones als Museus de l’AMVE participants en aquesta promoció.
Aprofita aquest cap de setmana intens del Museu del Suro per venir a fer les teves fotos i participa!
Consulta les bases i els Museus participants a www.museosdelvino.es