25a Setmana de la Ciència

Sabíes que el suro ha tingut un paper important en la història de la ciència? Saps qui és Robert Hooke?
Del 14 al 29 de novembre s’ha cel.lebrat a tot Catalunya la 25a Setmana de la Ciència. Una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI).
Museu del Suro de Palafrugell ha participat un any més d’aquestes jornades de divulgació científica amb portes obertes a l’exposició permanent i a l’exposició temporal “La Captura. Dels paisatges d’en Vayreda a l’últim quadre d’Olot”. I, tot i que la situació de pandèmia ens impedeix realitzar activitats presencials, hem preparat una filmació per descobrir les diferents propietats del suro i les seves aplicacions de la mà dels investigadors i científics de la Fundació Institut Català del Suro.
Us adonareu del perquè se’n diu que és un material únic i sorprenent. Des de l’antiguitat s’ha usat per a fer-ne multitud de productes aprofitant les seves característiques, i avui en dia fins i tot acompanya els astronautes en les seves missions.
I tu li trobaríes una nova aplicació?