Inauguració del l’exposició “El repte de dissenyar joies en suro”

El passat dia 28 de juny es va inaugurar l’exposició “El repte de dissenyar joies en suro”.
Des del Museu, d’acord amb la Asociación de Joyas de Autor (AJA) es va enviar una capsa de suro on hi havien diversos materials també de suro (boles i arandel•les de tap de cava), plaques de metall i pedres semiprecioses i es va convidar a una sèrie de joiers que havien manifestat prèviament el seu interès perquè presentessin una creació pròpia feta amb aquests materials.
El retorn de la feina de tretze dissenyadors joiers, el resultat del repte plantejat, és el que es pot veure en aquesta exposició. S’ha comptat amb el suport de l’Institut Català del Suro que ha subministrat les peces de suro als dissenyadors i amb la implicació del creador palafrugellenc Lluís Solano.