Flors i violes: De pau i de Guerra

Com cada anys, i ara ja en fa 10, Palafrugell dóna la benvinguda a la primavera amb la creació d’un circuit de patis, tant públic com privats, que s’obren al públic per esdevenir escenari de creacions i decoracions artístiques, concerts i espectacles per a tots els gustos. Uns espais que acullen la fusió inèdita de bona música, instal·lacions d’arts plàstiques amb regust floral i execucions d’obra en directe.
El Museu del Suro s’afegeix a aquesta festa amb una instal·lació i diferents activitats:

FLORS I VIOLES: DE PAU I DE GUERRA
Espai per una reflexió tranquil•la sobre la Pau, en relació a l’exposició de Jordi Cané “Cicatrius” que mostra els rastres de batalles de la Guerra Civil.

Ocells de la Pau amb paper de suro.
Taller familiar passant de manualitats amb paper de suro.
• De 10.30 a 13.30 h i de 17.30 a les 20.00 h.
• Activitat gratuïta.

Microconcerts de violoncel per la Pau a càrrec de Daniel Regincós a la sala d’exposicions temporals.
• Dissabte 4 de maig a les 17.15 h
• Diumenge 5 de maig a les 12.30 h i a les 18 h.
• Entrada gratuïta.