La joia del Museu: “Propietaris, empresaris i filantrops del suro”

18.5.17 - 13.5.18

Cada any, amb motiu del Dia Internacional dels Museus (DIM), el Museu del Suro renova la petita exposició de l’entrada. Es manté el nom d’una antiga campanya de la Generalitat de Catalunya, anomenada “La joia del museu”, que proposa posar donar visibilitat a peces poc conegudes dels fons dels museus.

En la mostra d’aquest any s’exposaran pintures i escultures d’industrials rellevants de Palafrugell, dels segles XIX i XX, representants de diverses generacions d’empresaris emprenedors, avançats als seus temps, que varen impulsar i mantenir la indústria i que, sovint, participaven en la creació d’infraestructures, en projectes socials per als seus treballadors i pels palafrugellencs i en multitud d’activitats culturals de la vila.