“Forest Art: cal·ligrafies del bosc” de Martí Boada

11.3.17 - 1.5.17

Martí Boada, ambientòleg, magíster, llicenciat en geografia per la Universitat Autònoma de Barcelona, llicenciat en estudis catalans per la Universitat de Perpinyà, sociòleg i, actualment, professor titular de la Universitat Autònoma de Barcelona, exposa al Museu del Suro de Palafrugell el seu treball de camp anomenat Forest Art: cal·ligrafies del bosc.

En aquesta exposició podem veure les peces que Martí Boada recull de la mateixa natura, la natura que amb el pas del temps es transforma i es forma en ella mateixa, creant una nova natura, el que s’anomena l’art del temps. Entra en joc la transformació de la matèria i la definició dels materials que es transformen amb el pas del temps de manera natural, entre d’altres aspectes.

Aquesta mostra ens reflecteix la petjada del temps sobre la natura i com aquesta es forma i es configura amb el pas dels minuts. Martí Boada ens vol mostrar com aquesta natura morta pot ser del tot viva i ens explica la relació que ell mateix ha tingut amb ella. Cada peça exposada és un objecte pensat, observat al bosc, identificat i reinterpretat però, especialment, convertit en art extret del bosc per mostrar tots els seus matisos des de la creativitat.