El pessebre del Museu

15.12.18 - 13.1.19

Gràcies a la relació que hi ha entre el suro i els pessebres, es va establir un conveni de col•laboració amb els Amics del Pessebre del Baix Empordà. Com cada any ens munten el pessebre! Entrada gratuïta.

A part del pessebre, durant aquest Nadal el Museu ha programat diferents activitats, entre elles:

Photocall del Tió del Museu
Del 6 de desembre del 2018 al 6 de gener del 2019. Vine a fer-te una fotografia amb el tió de Nadal al photocall del Museu. Fes-te seguidor de l’instagram @museudelsuro i penja la teva foto amb el hashtag #TióMuseu18 i #MuseudelSuro. Entre tots els participants sortejarem un lot de vi i cava i entrades per a qualsevol activitat o taller familiar del 2019.

La teva aventura comença al Museu. Vine a fer de detectiu!
Del 6 de desembre del 2018 al 7 de gener del 2019 tindrà lloc una nova edició de Nadal al Museu. Aquest any els 26 museus de la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona convertiran en detectius els nens i nenes que, a més de resoldre missatges secrets, també descobriran el patrimoni cultural. Enguany es transformaran en petits detectius per descobrir els missatges secrets que amaguen els museus. Una activitat conjunta que els 26 museus han preparat als seus visitants on a través d’un joc de pistes els més petits podran apendre del patrimoni cultural de cada museu; una bona oportunitat per descobrir amb familia els museus de les comarques de Girona.