El patrimoni del suro a Palafrugell

13 d'octubre de 2018

Les Jornades Europees de Patrimoni (JEP) se celebren a Europa durant un cap de setmana entre setembre i octubre. L’edició 2018 a Catalunya se celebrarà els dies 12, 13 i 14 d’octubre. Palaus, castells, monestirs, jaciments, jardins històrics, i altres espais patrimonials., obriran les seves portes perquè els ciutadans gaudeixin de visites gratuïtes i puguin conèixer en profunditat el seu patrimoni, la millor manera d’aconseguir la implicació social en la seva salvaguarda i valoració.

Les JEP són la festa del patrimoni i molts dels municipis i entitats d’arreu de Catalunya organitzen activitats gratuïtes per a tots els públics: visites guiades, representacions teatrals, concerts, exposicions…

El Museu del Suro participa a les Jornades Europees de Patrimoni organitzant una passejada guiada per conèixer el patrimoni que la indústria surera ha deixat a la vila de Palafrugell. En el recorregut es podrà veure com la implantació de la indústria va transformar la vila.

• A les 11.00 h. Activitat gratuïta.
• Cal inscripció prèvia al 972307825. Apte per a tots els públics.