De l’arbre al tap, del tap a taula

El Museu del Suro et proposa un viatge, del bosc a la taula, on descobriràs el sorprenent i apassionant món del suro: des que els peladors pelen l’escorça de l’alzina surera fins al tap, un element clau en els millors vins del món. Dins l’espai natural protegit de les Gavarres es fa una demostració d’una tradició mil.lenària que es manté al llarg del temps. A partir del contacte amb professionals del món forestal es descobreix aquesta tradició que forma part del patrimoni cultural català.

S’ofereix una demostració de Pela del Suro a les Gavarres, un esmorzar de peladors, una degustació de vins DO Empordà i una visita cultural. Des del 9 de juny al 14 de juliol de 9.00 a 13.00 h, tots els dissabtes a Cassà de la Selva i tots els diumenges a Palafrugell
Més informació i reserves al 972307825.

Si vol més informació cliqui aquí.