Cap de setmana de Vívid al Museu del Suro

Durant el mes de l’enoturisme a la Costa Brava el Museu del Suro us ofereix dues activitats pel primer cap de setmana d’abril:

Dissabte 6 d’abril, VISITA GUIADA INCLUSIVA AL MUSEU I TAST A CEGUES
El Museu del Suro i el Patronat de Turisme Costa Brava organitzen una activitat especialment adreçada a persones amb discapacitat visual i el seus acompanyants. La proposta s’iniciarà amb una visita guiada inclusiva al Museu i finalitzarà amb un tast a cegues dirigit per la sommelier Laura Masramon.
A les 11.00 h. Activitat gratuïta.
Cal inscripció prèvia a vivid@costabrava.org (activitat inclusiva adaptada a persones amb discapacitat visual però està oberta a tothom (als acompanyants se’ls facilitarà un antifaç per participar en el tast a cegues).

Diumenge 7 d’abril, TAST A VISTA D’OCELL AL CIM DE LA TORRE DE CAN MARIO (Festival Vívid)
Visita guiada al Dipòsit d’Aigua Modernista de Can Mario, l’únic Bé Cultural d’Interès Nacional, des de l’any 2000, vinculat al món del suro, recentment restaurat. Seguidament podrem gaudir d’un tast de vins a càrrec del Celler Mas Geli de Pals. Tot des d’un autèntic mirador de l’Empordà, des d’on en dies clars fins i tot es pot arribar a veure el coll del Pertús.
A les 12.00 h. Preu: 5€
Activitat recomanada per adults. Cal reserva prèvia a www.vivid.costabrava.org

Aquestes dues activitats formen part de la programació del VÍVID 2019. Durant el mes d’abril,el Vívid ofereix les propostes enoturístiques més singulars que es poden viure a la Costa Brava. En la seva sisena edició, l’esdeveniment proposa una cinquantena d’activitats enoturístiques que transformaran l’Alt Empordà i el Baix Empordà en l’epicentre de l’enoturisme de Catalunya.